Regulamin sklepu internetowego „Zdrowo Najedzeni”
§1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy „Zdrowo Najedzeni”, dostępny pod adresem internetowym www.zdrowonajedzeni.pl, prowadzony jest przez Justynę Marszałkowską-Jakubik, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Centrum Dietetyczne Prolinea” z siedzibą w Warszawie przy ul. Jasnodworskiej 10 m. 13, 01-745 Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 526-230-43-47, REGON 140428413.
- Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania Sklepu, warunki zawierania umów na odległość za pośrednictwem Sklepu oraz prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy.
§ 2
Definicje
- Formularz Zamówienia – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – każdy podmiot korzystający ze Sklepu w celu zakupu dostępnych w nim Produktów, w tym Konsument.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
- Polityka Prywatności – polityka prywatności opublikowana na stronie Sklepu.
- Produkt – dostępna w Sklepie treść cyfrowa lub usługa będąca przedmiotem Umowy.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.zdrowonajedzeni.pl.
- Sprzedawca – Justyna Marszałkowska-Jakubik, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Centrum Dietetyczne Prolinea”, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 526-230-43-46, REGON 140428413.
- Umowa – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
§ 3
Kontakt ze Sprzedawcą
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą:
- adresu pocztowego Sprzedawcy: Jasnodworska 10 m. 13, 01-745 Warszawa,
- adresu e-mail Sprzedawcy: justyna@zdrowonajedzeni.pl,
- numeru telefonu Sprzedawcy: 600 376 913.
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.
§ 4
Informacje ogólne
- Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu odbywa się przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia. Procedurę składania Zamówienia opisuje § 5 poniżej.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową.
§ 5
Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- wypełnić Formularz Zamówienia, tj. uzupełnić co najmniej wszystkie pola oznaczone jako obowiązkowe,
- wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
- wpisać dane do faktury, jeśli będą na niej inne niż dane, niż dane odbiorcy Zamówienia,
- wybrać rodzaj płatności,
- zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności,
- po wykonaniu kroków, o których mowa w lit. a-e, kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”.
- Zamówienie należy opłacić w terminie uzależnionym od rodzaju płatności, wybranego przez Klienta spośród podanych w § 6 poniżej.
§ 6
Metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- przesłanie za pomocą poczty e-mail (dotyczy towarów elektronicznych),
- przesyłka pocztowa,
- przesyłka kurierska.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
1. płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
2. płatności elektroniczne Przelewy24. - Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 7
Zawarcie i wykonanie Umowy
- Zawarcie Umowy następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia, zgodnie z § 5 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Następuje to poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail Klienta. Wiadomość e-mail zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności elektronicznych Przelewy24, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w opisie Produktu (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail Klienta.
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§ 8
Prawo odstąpienia od Umowy
- Klient, który jest Konsumentem, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 287 z późn. zm.), jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą,
- w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
2. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
3. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
4. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
5. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
§ 9
Reklamacje
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym.
- Reklamację dotyczącą Produktu można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: justyna@zdrowonajedzeni.pl
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
- Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację Klienta nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu, Klienci mogą składać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: justyna@zdrowonajedzeni.pl
- Reklamacja powinna zawierać: słowo Reklamacja w tytule e-maila, imię, nazwisko i adres e-mail Klienta, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
- O decyzji w zakresie rozstrzygnięcia reklamacji Klient zostanie powiadomiony wiadomością e-mail wysłaną na adres, z którego reklamacja została wysłana.
§ 10
Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są: sprawne urządzenie elektroniczne z dostępem do sieci Internet oraz zainstalowana przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari, Opera (w ich najnowszych wersjach) oraz włączona obsługa niezbędnych plików cookies.
- W celu złożenia Zamówienia oprócz wymagań, o których mowa w ust. 1, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (adresu e-mail).
- W przypadku zakupu usługi w postaci konsultacji on-line, konieczne jest posiadanie dostępu do wskazanego przez Sprzedawcę o opisie Produktu komunikatora umożliwiającego przeprowadzenie takiej konsultacji (np. Skype/Duo/WhatsUp).
- Z uwagi na to, że zakupione treści cyfrowe mogą być w formacie pdf, doc, mobi, epub, mp3, mp4, Klient musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.
- Materiały dostępne w ramach Produktów mogą być zabezpieczane technologią Microsoft PlayReady. Do ich odtworzenia (streamingu online) niezbędna jest instalacja programu (pluginu) Microsoft Silverlight na urządzeniu Klienta oraz spełnienie pozostałych wymagań.
- W przypadku, gdy opis Produktu przewiduje dostęp do grupy na Facebooku lub dostęp do innej platformy, konieczne może być posiadanie przez Klienta aktywnego konta na ww. platformach.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klienta przez osoby nieuprawnione, dlatego Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klientem z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie hasła.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu. W przypadku wystąpienia awarii i błędów technicznych spowodowanych kłopotami ze sprzętem bądź oprogramowaniem, Sprzedawca podejmie działania pozwalające w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych w stosunku do Klientów. Konieczne przerwy techniczne planowane będą przez Sprzedawcę w miarę możliwości w godzinach nocnych, celem zminimalizowania ich skutków wobec Klientów.
- Zabrania się publikowania lub dostarczania w ramach Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
- Niedopuszczalne są czynności Klienta mogące w jakikolwiek sposób utrudniać działanie Sklepu. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że Klient podejmuje takie czynności, Sprzedawca podejmie wszelkie niezbędne działania dozwolone prawem, mające na celu powstrzymanie Klienta od takich czynności oraz naprawienie poniesionej przez Sprzedawcę szkody z tego tytułu.
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php - Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1706 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą,
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1706 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 12
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są:
- w celu wykonania Umowy lub podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem Umowy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”,
- w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy jako administratorze w związku ze sprzedażą Produktów za pośrednictwem Sklepu, w tym wystawienia faktury sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a w przypadku zgłoszenia reklamacji, w celu niezbędnym do jej rozpatrzenia, na podstawach z art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO,
- w celu marketingu Produktów lub usług Sprzedawcy, w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Klient ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Klient ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w celach marketingowych w dowolnym momencie.
- Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych zostały opisane w Polityce Prywatności.
§13
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klienta w drodze wiadomości e-mail, komunikatu zamieszczonego na stronie Sklepu albo w inny zwyczajowo przyjęty sposób, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Zmiany Regulaminu nie dotyczą Umów zawartych przed dniem wejścia zmian Regulaminu w życie.
- Pytania lub uwagi techniczne odnośnie działania Sklepu mogą być kierowane na adres: justyna@zdrowonajedzeni.pl.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Załączniki do tego Regulaminu stanowią jego integralną część.
załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku chęci odstąpienia od umowy formularz należy wypełnić i odesłać na adres podany w § 3.
Korzystając z przysługującego mi prawa odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów …………………………..…..
Data zawarcia umowy ………………
Data i czytelny podpis …………………………………………………
Polityka prywatności
Dbając o prywatność użytkowników strony sklepu internetowego „Zdrowo Najedzeni”, dostępnego pod adresem internetowym www.zdrowonajedzeni.pl, w tym Klientów, zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, poniżej zamieszczamy informacje na temat sposobu przetwarzania przez nas danych osobowych.
Słowa pisane w niniejszej Polityce Prywatności z dużej litery mają znaczenie zgodnie z definicjami zawartymi w Regulaminie sklepu internetowego „Zdrowo Najedzeni”.
§ 1. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Justyna Marszałkowska-Jakubik, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Centrum Dietetyczne Prolinea”, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 526-230-43-46, REGON 140428413, adres e-mail: justyna@zdrowonajedzeni.pl, nr tel. 600 376 913.
- Dane osobowe przetwarzane są:
- w celu wykonania Umowy lub podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem Umowy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy jako administratorze w związku ze sprzedażą Produktów za pośrednictwem Sklepu, w tym wystawienia faktury sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a w przypadku zgłoszenia reklamacji, w celu niezbędnym do jej rozpatrzenia, na podstawach z art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO,
- w celu marketingu Produktów lub usług Sprzedawcy, w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Podanie danych osobowych jest w pełni dobrowolne, ale konieczne w celu skutecznego złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy.
- Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
- W celu dbania o bezpieczeństwo danych podczas pobytu na stronie Sklepu używany jest m. in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
- Dane osobowe mogą być ujawnione:
- w przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską – wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedawcy,
- w przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie,
- podmiotom, które świadczą na rzecz administratora usługi w zakresie utrzymania systemu informatycznego oraz dostawcom usług hostingu serwera i poczty elektronicznej Administratora.
- Dane osobowe Klientów będą przechowywane do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń z Umowy, a w przypadku gdy podstawą ich przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze, przez okres wynikający z właściwych przepisów prawa. Okres przechowywania danych osobowych zawartych na fakturach sprzedaży Produktów wynosi 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora w celach marketingowych będą przetwarzane do momentu wniesienia sprzeciwu przez osobę, których dane dotyczą.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
- żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
- wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych w dowolnym momencie.
- wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że Administrator przetwarza jej dane osobowe niezgodnie z obowiązującym prawem.
- Administrator nie przetwarza danych osobowych w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
§ 2. Pliki cookies
- Strona Sklepu używa plików cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie, dacie i lokalizacji.
- Na stronie Sklepu wykorzystujemy następujące pliki cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
- Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia plików cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Taka operacja może jednak utrudnić lub uniemożliwić korzystanie ze strony Sklepu lub jej wybranych funkcji.
§ 3. Kontakt
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora, prosimy o kontakt pod adresem: justyna@zdrowonajedzeni.pl.