Zdrowe odżywianie zaczyna przenikać do coraz większej ilości polskich domów. To bardzo dobry trend, który powinien być szeroko promowany. Interesujemy się swoim zdrowiem i tym, co trafia na nasze talerze, a to bardzo dobrze. Wciąż jednak sporo osób ma problemy z przestawieniem się na zdrowe odżywianie. Czy istnieją sposoby, by zmienić dietę na zdrowszą bezboleśnie? O trikach na zdrowe nawyki rozmawiałam z autorami strony medsowa.pl.

Czy wiesz, że Twoja dieta nie musi być „idealna” abyś cieszył się zdrowiem i szczupłą sylwetką?? Wystarczy, że będzie lepsza od tej, która była rok czy tydzień temu — już to sprawi, że będzie zdrowsza. Dziś wywiad z dietetykiem o micie diety idealnej.

Pamiętaj, że zmiana stylu życia to jedyna droga do zdrowia, dobrego samopoczucia i przy okazji szczupłej sylwetki. Oczywiście można tylko zdrowo się odżywiać (bez ruchu) albo na odwrót — tylko ćwiczyć — zgodnie z zasadą „biegam, żeby móc jeść ciastka”, ale tylko połączenie tych dwóch aktywności da nam 100% i długotrwały efekt, jakiego oczekujemy.

Jak zmienić nawyki na lepsze i zdrowsze nie rujnując tym samym portfela ani relacji towarzyskich??

przeczytaj wywiad z dietetykiem>>

wywiad z dietetykiem

A tu zerknij na mój wpis na temat nawyków żywieniowych, które warto wprowadzić w życie już dziś.

  1. Cieszę się, że mamy identyczne zdanie! 🙂 Najgorsze co robić, to coś na siłę i tylko wyczekiwać końca diety, by potem wrócić ze zdwojoną siłą do złych nawyków. I wtedy wszystko na marne!

  2. Wreszcie ktoś ma podobne zdanie do mojego 🙂 Zawsze byłam przeciwniczką krótkotrwałych diet, które do dnia dzisiejszego mają wielu zwolenników, a dają marne rezultaty i często psują zdrowie. Tylko rozsądne podejście do tematu daje gwarancję zdrowia i ładnej sylwetki. Zmiana stylu życia zapewnia równowagę we wszystkich dziedzinach. Warto przestawić się na zdrowe odżywianie, regularnie uprawiać sport oraz wprowadzić naturalną pielęgnację do swojej łazienki.

  3. Ja ćwiczę i jem z rozsądkiem, choć nie nazwałabym tego dietą, bo zdarza mi się zjeść czekoladę lub nawet wypić colę 😉 Ale w porównaniu do tego, jak jadłam jeszcze dwa lata temu – jest progres!

  4. Zawsze połączenie tych 2 daje najlepszy efekt. Najważniejsza jest systematyczność. Nie można sie szybko poddawać z czasem wejdzie nam to w krew i stanie się nawykiem, codziennością. Wiem po sobie jak tylko przestane być sumienna w tym co robię szybko tracę kondycje i dobre samopoczucie plus zaczynam zważać zmiany w sylwetce.

Leave a Reply